Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Ενημερωτική εγκύκλιο για τον  τρόπο εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, καθώς και τη διαδικασία χορήγησης των γνωματεύσεων/αποφάσεων/αξιολογικών εκθέσεων που αφορούν στους υποψηφίους (μαθητές τελευταίας τάξης και αποφοίτους), οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στις Σχολές ή τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο

Οι υποψήφιοι υποβάλουν τις αιτήσεις με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις έως και 5 Μαΐου 2022.

Συνέχεια ανάγνωσης

Ευχαριστίες

Συγχαρητήρια στους Συμβούλους Σχολικής Ζωής, Τσεντούρου Παναγιώτα και Κούκια Θεόδωρο για την οργάνωση και υλοποίηση της εσπερίδας μας με θέμα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”. Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές για την άμεση ανταπόκριση τους στο κάλεσμα μας και τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες τους, αλλά και τους μαθητές/τριες, τους κηδεμόνες και τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Συνέχεια ανάγνωσης

Σχολικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου

Συγχαρητήρια στην ποδοσφαιρική μας ομάδα που κατέκτησε την πρώτη θέση στο σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου του νομού Κέρκυρας. Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία και στις εμφανίσεις τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα!

Συνέχεια ανάγνωσης

Διδακτική επίσκεψη στην Corfu Beer

Διδακτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Γ΄΄ τάξης των ειδικοτήτων Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Τουρισμού και Οικονομίας στις εγκαταστάσεις της Κερκυραϊκής ζυθοποιίας Corfu Beer στον Αρίλλα.

Θερμές ευχαριστίες στο προσωπικό και τα στελέχη της Κερκυραϊκής ζυθοποιίας για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση που πρόσφερε στους μαθητές μας.

Συνέχεια ανάγνωσης