Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Κέρκυρας, με αφορμή την τελετή απονομής των πτυχίων που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, στο σχολείο μας, εύχεται θερμά στους αποφοίτους καλή σταδιοδρομία και κάθε επιτυχία στη ζωή τους.
Το πτυχίο που παραλάβατε σήμερα ας αποτελέσει πολύτιμο εφόδιο για την επαγγελματική και προσωπική σας πορεία, ανοίγοντας νέους ορίζοντες και προοπτικές.
Το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί σας θα παραμένουν πάντοτε στο πλευρό σας, με ενδιαφέρον και χαρά για κάθε σας βήμα και επιτυχία.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους αποφοίτους μας!








